Както подсказва името, високо интензивната интервална тренировка, представлява серия от физически упражнения, през определен период от време, които биват изпълнявани на по-висока интензивност.

Представете си една  стандартна кардио тренировка, например бягане, ще изразходим Х количество калории за 30 мин, в същото време при изпълнение на HIIT тренировка ще изразходим по-голямо количество калории заради по-високата интензивност на тренировката,  за по-малко време като остатъчния и общият резултат ще са по-добри. 

Високо интензивните интервални тренировки  подобряват както анаеробната така и аеробната издръжливост.

Канго джъмпс (Kangoo Jumps) всъщност представлява стил в аеробиката, който се практикува със специални обувки, които са били създадени за рехабилитация, но в последствие са разработени за използване като аеробен спорт.

Обувките са лесни за употреба от хора на всички възрасти и предпазват коленете, глезените, пищялите и гръбначния стълб. Тренировките са високо ефективни, главно поради факта, че всички мускули и телесни клетки са мобилизирани с всеки направен скок.

Ако сте от хората, които търсят забавен и приятен спорт, то Канго джъмпс със сигурност ще ви хареса – комфортни обувки, лесни упражнения и абсолютна безопасност.

Добре дошли в света на KombatXtremeTM 
KombatXtremeTM е “супер як” боен фитнес клас. Ритайте и удряйте, докато се потопите в усещането за музика и движение. Ако искате прости движения, комбинирани с боен привкус, използвайки бойни стилове като бокс, карате, капоейра и кик-бокс, това е точно за вас. „Представете си боен сценарий с четирима нападатели около вас, 360 градуса. Вие изпълнявате невероятната хореография, използвайки автентични движения и бойна техника. Ето за това става дума!” 

ТОВА Е ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН КЛАС за една наистина различна кардио тренировка. Ще си тръгвате от всеки час, треперейки от ритане, удряне, коленичене и извиване, докато в същото време се наслаждавате на преливащата от адреналин музика и невероятната бойна хореография.

Фитболът е  направление във фитнеса, което представлява едновременно аеробна и силова тренировка, извършвана с помощта на специална гимнастическа топка тоест гимнастика, която се изпълнява с фитнес топка, наричана още швейцарска топка. Името й идва от думите fitness и ball – топка.

Фитболът стяга и тонизира мускулатурата, укрепва костите и ставите,  стяга проблемните зони – корем, талия, бедра и седалище.

Включва упражнения от аеробиката,  пилатес, стречинг.

Движението на топката има още един позитивен ефект, а именно: поддържа стойката изправена.

Освен това фитболът предпазва колената от травми и „изхабяване“, най-ефективен е при изпълнението на коремни преси, тъй като краката са вдигнати върху топката, а и не са в достатъчно стабилна позиция, това „освобождава“ коремните мускули да работят възможно най-активно.

Движенията са съставени от аеробни модели на класическата аеробика, които се изпълняват върху степ платформа с ниска или висока интензивност на натоварване на фона на енергична поп музика.

Степента на натоварване зависи от височината на степ-платформата, съобразена с индивидуалните и възрастовите особености на спортуващите. Този вид тренировка увеличава натоварването на мускулите на седалището и бедрата, подобрява гъвкавостта и издръжливостта, силата и координацията.

Разнообразни комбинации от завъртане, изкачване и подскачания правят тренировката изключително ефективна и интересна.

Методът „Пилатес“ е система от упражнения за разтягане и за сила, разработена преди повече от деветдесет години от германеца Йозеф Пилатес. Тя укрепва и тонизира мускулите, подобрява стойката, дава гъвкавост и равновесие и прави фигурата по-стройна.

Методът разглежда тялото като едно цяло, не изолира група мускули и не работи само върху опредена област, характерно за фитнес системите.

Целта е постигане на равновесие, подобряване на кръвообращението, облекчаване от стреса, повишаване на издръжливостта.

Програмата е подходяща за хора от всички възрасти, упражненията се изпълняват предимно на земя.

Не е нужно да сте атлети, за да изберете да поддържате тялото си с пилатес.

Движенията се изпълняват бавно, хармонично, само по една серия, с определен брой повторения.
 

Зумба е специална фитнес програма, която комбинира латино музика и лесни за изпълнение танцови движения.

Като цяло в програмата се редуват бързи и бавни ритми включващи движения от самбамеренгесалсахип-хоп и бойни изкуства, които често се изпълняват заедно с клекове и удари. 

Натоварват се всички мускулни групи, но натоварването се понася добре, тъй като се съчетава с приятна и енергична музика.

 

STRONG by Zumba e високо интензивна интервална тренировка, перфектно синхронизирана с музиката.

Натоварването е изключително голямо, като прогресира по време на цялата тренировка.

Класът е разделен на четири части, всяка с по-високо натоварване от предишната, като след всяка част има кратка почивка за вода, поемане на въздух и успокояване на пулса.

След всяка група интензивни упражнения следват по-леко интензивни за възстановяване. НЯМА НИКАКВИ ТАНЦИ! 

Чрез използването на вашето собствено тегло, ще подобрите мускулната си издръжливост, тонус, и дефиниция, и ще повишите горенето на калории дори след приключване на тренировката.

Уникална групова фитнес тренировка без еквивалент.

Всичко е здрави упражнения, синхронизирани перфектно с музиката. А музиката е УНИКАЛНА.

Независимо дали винаги сте искали да овладеете танца или все още не сте намерили правилния начин да укрепите тялото си, сега можете да проверите новаторска тренировъчна програма, наречена Port De Bras.

Урокът има три етапа: загряване, а след това правилна хореография, която завършва със стречинг упражнения. Чрез свързването на класическия танц и стречинг, цялостната поза се подобрява, докато резултатите се появяват след няколко урока.  Гладките движения удължават съкратените мускули, освобождават гръбнака и ставите.

Упражненията включват също и постурални техники, които влияят на мускулното напрежение при ходене, изправяне и / или седене. В хода на уроците мускулите в тялото се подсилват, особено тези на ръцете, раменете и корема.

Имайте предвид, че коремните мускули оказват значително влияние върху правилната стойка на тялото. Благодарение на забавената музика в стиловете "Chill Out" и "Етно ритми", упражненията все пак са релаксиращи.

Бавното темпо успокоява умореното ви тяло, са самото темпо позволява дори на начинаещи пълноценно да усъвършенстват индивидуалните последователности и да се радват на танците.

Monday / Понеделник  -   08:00 - 21:30

Tuesday / Вторник         -   09.00 - 21:30

Wednesday / Сряда       -   08:00 - 21:30

Thursday / Четвъртък  -   09:00 - 21:30

Friday / Петък                 -   08:00 - 21:30

Saturday / Събота          -   10:00 - 18:30

Sunday / Неделя             -   10:00 - 18.30

National stadium Vasil Levski"

Bul. "Evlogi and Hristo Georgievi" 38

Sector B, 1164 Borisova Gradina, Sofia, Bulgaria

info@fitcity.bg

Tel: +359-879-100 797

  • Facebook Social Icon
  • Google+ Social Icon
  • YouTube Social  Icon
  • Instagram Social Icon